Westland Infra Netbeheer publiceert Jaarverslag 2022

Gepubliceerd op 22-06-2023
Leestijd 3

Op donderdag 22 juni 2023 heeft Westland Infra Netbeheer zijn jaarverslag over 2022 op de website gepubliceerd. In dit jaarverslag blikken we terug op de financiële en operationele prestaties van Westland Infra als netbeheerder in Westland en Midden-Delfland.

Naast een weergave van de financiën gaan we ook in op de veranderende energievoorziening en welke rol wij daarin kunnen betekenen. Met onze kennis, kunde, ervaring en vernieuwende ideeën spelen we een dienstverlenende rol in het energiesysteem van de toekomst. We geven inzicht in de resultaten die we het afgelopen jaar met elkaar bereikt hebben en welke bijdrage we leveren aan het (economische) welzijn van de regio.

2022 een bewogen jaar
“Het afgelopen jaar was voor zowel onze klanten als voor Westland Infra een bewogen jaar. Desondanks hebben we door genomen maatregelen de impact weten te beperken en onze medewerkers, klanten en aandeelhouders gedurende het jaar goed geïnformeerd over de ontwikkelingen en genomen maatregelen. Samen hebben we onder lastige omstandigheden een uitstekende prestatie geleverd, waar ik iedereen hartelijk voor wil bedanken. Bij Westland Infra zijn het de mensen die deze organisatie maken en met elkaar hebben we dit jaar wederom gezorgd voor een resultaat om trots op te zijn”, aldus directeur Paul Langereis.

Lees ons jaarverslag.

OOB
Met ingang van 1 januari 2020 zijn wij, samen met alle andere netbeheerders, door de overheid aangemerkt als organisatie van openbaar belang (OOB), waarbij diverse extra verplichtingen horen. Een van deze verplichtingen is de publicatie van een eigen jaarverslag inclusief controleverklaring van een accountant met een OOB vergunning. N.V. Juva, het netwerkbedrijf waar wij als dochtermaatschappij onderdeel van zijn, heeft vandaag ook zijn jaarverslag over 2022 gepubliceerd.

Jaarverslag 2022 gepubliceerd