Klantenservice

Veelgestelde vragen

Als u een brief heeft ontvangen met inloggegevens dan kunt u uw afspraak eenvoudig zelf regelen. Heeft u geen inloggegevens, neemt u dan contact op met ons

Op het in de brief genoemde adres is geen energieleverancier bekend. Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk een leverancier te zoeken en zich te melden bij ons. Zo voorkomt u afsluiting van energie en de daarbij behorende kosten. Met vragen kunt u altijd contact met ons opnemen

Als uw meterstanden in het verleden zijn geschat, kan het voorkomen dat u in die tijd eigenlijk te weinig heeft betaald voor uw verbruik. Bij het vervangen van de meter noteren we de daadwerkelijke standen. Daardoor kan de jaarrekening hoger uitvallen. Heeft u vragen over uw jaarrekening? Neemt u dan contact op met uw energieleverancier. 

Gaat u in eerste instantie na wat u denkt nodig te hebben per uur, dit kunt u overleggen met  installateur. Vraagt u ook advies aan uw meetbedrijf. Komt u er niet uit of heeft u vragen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

De doorlooptijd vindt u op de offerte. De doorlooptijd gaat in wanneer de offerte ondertekend terug gestuurd is of wanneer u deze heeft betaald. Heeft u toch nog vragen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Bel ons

Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.

Stuur ons een bericht

Wij reageren uiterlijk binnen 3 werkdagen, maar vaak op dezelfde dag.

Meld een storing van stroom of gas

Doorloop het stappenplan en kijk of u mogelijk zelf de storing kunt oplossen?

Bel dag en nacht gratis het landelijke storingsnummer. 
 

 
 
Wat doen wij met uw gegevens?

Bekijkt u ons privacybeleid.

Postadres

Westland Infra Netbeheer B.V.
Postbus 1
2685 ZG Poeldijk
 

Bezoekadres

Nieuweweg 1
2685 AP Poeldijk

Routebeschrijving naar Westland Infra

Let op: Maakt u gebruik van een navigatiesysteem, dan adviseren wij u de Rijsenburgerplaats 1 in Poeldijk in te geven.
 

Gegevens Kamer van Koophandel

K.v.K.nummer: Den Haag 27176688
BTW-nummer: 8077.18.749.B.01