Westland Infra Netbeheer publiceert Jaarverslag 2020

Gepubliceerd op 01-07-2021
Leestijd 3

Op donderdag 1 juli 2021 heeft Westland Infra Netbeheer zijn eerste eigen jaarverslag over 2020 op de website gepubliceerd. Met ingang van 1 januari 2020 zijn wij, samen met alle andere netbeheerders, door de overheid aangemerkt als organisatie van openbaar belang (OOB), waarbij diverse extra verplichtingen horen. Een van deze verplichtingen is de publicatie van een jaarverslag inclusief controleverklaring van een accountant met een OOB vergunning.

In dit jaarverslag blikken we terug op de financiële en operationele prestaties van Westland Infra als netbeheerder in Westland en Midden-Delfland. Naast een weergave van de financiën is onder meer te lezen welke projecten er zijn uitgevoerd en geven we een toelichting op de beschikbaarheid van elektriciteit en gas in 2020.
We geven inzicht in de resultaten die we het afgelopen jaar met elkaar bereikt hebben en welke bijdrage we leveren aan het (economische) welzijn van de regio.

“Ondanks alle Corona ontwikkelingen en uitdagingen die in 2020 op ons pad kwamen, hebben we laten zien dat wij als netbeheerder goed weten wat ons te doen staat ten tijde van een crisis. We hebben groot vertrouwen in de kracht van onze medewerkers en organisatie. We kijken positief naar de toekomst!”, aldus directeur Paul Langereis.

Lees ons jaarverslag.

N.V. Juva, het netwerkbedrijf waar wij als dochtermaatschappij onderdeel van zijn, heeft vandaag ook zijn jaarverslag over 2020 gepubliceerd.

Jaarverslag 2020