Klachten en schadeclaims terug

Wilt u een klacht melden?

Westland Infra is voortdurend bezig met het optimaliseren van de dienstverlening. Bent u niet tevreden over een van onze producten of over onze dienstverlening? Laat dit ons dan weten, zodat wij hierop passende maatregelen kunnen nemen.
U kunt dit doen via ons klachtenformulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u ontevreden over de afhandeling van een klacht?

Heeft u een klacht bij ons ingediend en bent u niet tevreden over de wijze waarop wij deze hebben afgehandeld? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Energie en Water. Het adres van de Geschillencommissie is:

Geschillencommissie Energie en Water
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.geschillencommissie.nl

Hoe dien ik een schade in aan mijn eigendom veroorzaakt door Westland Infra

Meent u schade te hebben ondervonden van werkzaamheden uitgevoerd door Westland Infra? Vult u dan het schadeformulier in voor een vergoeding van de geleden schade. Westland Infra neemt alle verzoeken in behandeling en toetst deze individueel. U ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de toetsing.

Antwoord niet gevonden?

Stel uw vraag aan ons via het contactformulier.
Of maak gebruik van onze terugbelservice!

Terugbelservice

* Wij bellen u zo snel mogelijk terug op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 8.00 en 17.00 uur. Uw telefoonnummer wordt niet gebruikt voor promotionele doeleinden.