Meld een storing aan de meter

Let op:
Door een technisch probleem in onderstaand formulier kan het zijn dat u deze niet verzonden krijgt. Neemt u bij spoed telefonisch contact met ons op.

Informatie over de meterstoring

Sleep uw bestanden hier naar toe.

Contactgegevens



Vul hier het telefoonnummer in waarop u overdag goed bereikbaar bent.
U bent al geverifieerd.
Moment geduld...

Belangrijke informatie

Heeft u het stappenplan “Er is iets mis met de meter” al doorgenomen?

Vult u een telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent voor het maken van een afspraak.

In het geval dat uw meter defect is en deze niet gerepareerd kan worden, vervangen wij de meter. Houdt u er rekening mee dat als de meter vervangen wordt, u tijdens de werkzaamheden geen elektriciteit of gas heeft.

Let op:
Voor meldingen die gaan over het uitlezen van de meter of het energieverbruik hebben wij tijd nodig om het te onderzoeken. Houdt u rekening met een doorlooptijd van 10 werkdagen. Voor alle meldingen geldt: wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op. 
 

Schakeltijden dubbeltarief

Het standaard- of dagtarief is van toepassing van maandag tot en met vrijdag tussen 07.00 en 23.00 uur. Het verlaagd- of nachttarief is op de volgende momenten van toepassing:

  • Van maandag tot en met donderdag tussen 23.00 en 07.00 uur.
  • In het weekend van vrijdagavond 23.00 tot maandagochtend 07.00 uur.
  • Op de officiële feestdagen: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag.

Als uw meter tijdens de bovengenoemde tijden het verbruik niet volgens het juiste tarief registreert, geeft u dit hiernaast aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de storing te verhelpen.


Wat doen wij met uw gegevens?
Bekijkt u ons privacybeleid.

').addClass('alert alert-danger').removeClass('hide') this.removeFile(file);} else{var holder=$('.file_upload',this.target);holder.append($('').attr({type:'hidden',value:json.file,name:'voeg-een-foto-van-de-meter-en-het-probleem-de-storing-toe-graag-met-het-meternummer-zichtbaar-137[]'}));$(file.previewElement).find('.dz-error-message').remove();this.removeButton();this.doCount(-1);}}),this.on("error",function(file){$(file.previewElement).find('.dz-error-message').addClass('alert alert-danger');this.removeButton();}),this.on("removedfile",function(file){var response=file;if(file.xhr&&file.xhr.responseText.length>0)response=$.parseJSON(file.xhr.responseText);if(response!==false){$('input[value="'+response.file+'"], input[value="'+response.fileID+'"]',this.target).remove();$.ajax({type:"POST",url:"https://www.westlandinfra.nl/formidable/dialog/formidable",data:{formID:10,action:"delete_file",ccm_token:"1736896345:7d26722c7ccb8705a92e45b3b33d48d3",elementID:137,file:response.file,fileID:response.fileID},success:function(){var holder=$('.file_upload',this.target);holder.append($('').attr({type:'hidden',value:response.fileID,name:'voeg-een-foto-van-de-meter-en-het-probleem-de-storing-toe-graag-met-het-meternummer-zichtbaar-137-d[]'}));}});this.doCount(1);}}),this.on("complete",function(file){if(this.getUploadingFiles().length===0&&this.getQueuedFiles().length===0){$('.file_upload',this.target).attr('data-progress','done');ff_10.check_uploads();}});this.on("uploadprogress",function(b,c){$('.file_upload',this.target).attr('data-progress','uploading');ff_10.check_uploads();});this.removeButton=function(){$('.formidable .file_upload .dz-preview .dz-remove',this.target).addClass('btn btn-danger btn-sm');};this.doCount=function(add){ff_10.check_depencencies();if(counter.length0){ff_10.check_uploads();for(var i=0;i').attr({type:'hidden',value:mock.fileID,name:'voeg-een-foto-van-de-meter-en-het-probleem-de-storing-toe-graag-met-het-meternummer-zichtbaar-137[]'}));this.doCount(-1);}} this.removeButton();}});}ff_10.check_depencencies();