Contact
VacaturesVraag & Antwoord
Westland Infra heeft met de gezamenlijke energienetbeheerders besloten bij klanten thuis voorlopig alleen spoedeisende werkzaamheden te verrichten. Niet urgente werkzaamheden waarbij sprake is van direct contact met klanten, worden tot 6 april stilgelegd. De maatregel houdt onder meer in dat alle afspraken voor het plaatsen van een slimme energiemeter niet doorgaan.
Wat doen we wel?
Dit alles in verband met het waarborgen van de continuïteit.
Wat doen we niet?
Daarnaast voeren we projecten uit waarbij geen direct klantcontact is én zolang we daar tijd en ruimte voor hebben. Dit is onder andere:
Uiteraard zetten we geen monteurs in die verkouden zijn, luchtwegklachten vertonen of koorts hebben.
Gas- en stroomstoringen Bij gas- of stroomstoringen staan de monteurs van de netbeheerders 24 uur per dag klaar. Klanten die bellen naar het storingsnummer (0800 - 9009) wordt gevraagd of zij (mogelijk) besmet zijn met het virus en in quarantaine/thuisisolatie zitten. Wanneer dat het geval is, nemen we passende maatregelen om contact zoveel mogelijk te voorkomen.
De energie-infrastructuur is vitaal voor onze maatschappij. De gezamenlijke netbeheerders houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus daarom nauwlettend in de gaten. De netbeheerders volgen de richtlijnen van de overheid en overleggen met de autoriteiten over de maatregelen om het stroom- en gasnet net zo betrouwbaar te houden als altijd.
Pand gesloten In verband met het coronavirus is ons pand gesloten voor bezoekers. Voor al uw vragen zijn wij natuurlijk bereikbaar, kijkt u op onze contactpagina voor de mogelijkheden.
Zeer betrouwbaar energienet in 2019
Calorische bijstelling gas februari 2020